АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Франция: По-високо потребителско доверие
Индексът на потребителското доверие във Франция се повиши през декември 2017 година до 105 пункта от 103 пункта през ноември, при очакванията на финансовите пазари за индекс на ниво от 103 пункта, показват данни на официалната френска статистика Insee, цитирани от Business Insider.
Това представлява второто негово подобрение от юни насам, когато индексът достигна 10-годишен връх от 108 пункта, в резултат на победата на Еманюел Макрон на президентските избори във Франция и победата на неговата партия на парламентарните избори, отбелязва Insee.
Индексът, определящ оценката на френските потребители за тяхното финансово състояние през изминалите 12 месеца, се повиши през декември до -17 пункта от -19 пункта през ноември, докато индексът за тяхното бъдещо финансово състояние (през следващите 12 месеца) се стабилизира на ниво от -10 пункта.
Индексът, измерващ очакванията на френските домакинства за тяхната способност да спестяват през следващите 12 месеца, се подобри до -1 пункт от -2 пункта през ноември.
Индексът, определящ оценката на потребителите за стандарта им на живот през следващите 12 месеца, отчита повишение с един пункт до -16 пункта, докато индексът за стандарта на живот през изминалите 12 месеца нарасна със 7 пункта до -32 пункта.
Индексът, измерващ опасенията на французите, свързани с безработицата в страната през следващите 12 месеца, отбеляза повишение с 2 пункта до ниво от 9 пункта.
Tweet |
|