АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Хенкел България стана член на БАР
Хенкел България ЕООД стана пълноправен член на Българската асоциация на рекламодателите (БАР), съобщиха от асоциацията. Henkel започва бизнеса си в България през 1998 г., от 2003 г. има дистрибуторска мрежа за перилни и козметични продукти, а от 2007 г. осъществява в страната и производство на продукти за строителството. Компанията е известна на българските потребители с търговските марки Persil, Rex, Perwoll, Silan, Pur, Somat, Schwarzkopf, Palette, Taft, Fa, Schauma, Gliss, Ceresit, Loctite, Moment, Pritt, Thomsit.
„От няколко години Хенкел е между първите десет най-големи рекламодатели в България. Наш интерес и отговорност е да работим активно за развитието на бизнес средата, за по-голяма и по-предвидима възвращаемост на средствата, изразходвани за рекламна дейност“, коментира Дарина Стоянова, Президент на Хенкел България ЕООД.
„Според нас рекламната дейност е инвестиция на компанията, която стимулира потреблението, заетостта и продажбите, и чиято по-добра възвращаемост е основна цел на работата на БАР“ каза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР. „Ние поздравяваме Хенкел България като най-новия член на асоциацията и вярваме, че заедно ще работим за развитието на бизнес средата, в която се реализира рекламната дейност в страната.
Tweet |
|