АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Хигиена, качество и свежест - най-важни при пазаруване



Международната компания REWE Group, част от която е и BILLA България, проведе потребителско проучване на тема „Промени и важни аспекти при пазаруване, в резултат от COVID-19“. То обхваща шест страни от Централна и Източна Европа, сред които и България. За всяка от тях са изведени основните приоритети на потребителите, свързани с пазаруване в търговските вериги в периода след пандемията. У нас, това са хигиена, качество и свежест. Цената остава едва на четвърто място и е водеща за 62% от клиентите на търговските вериги.
79% от българските потребители определят като най-важни при закупуването на храна хигиената в търговския обект. За 74% от тях приоритет е гарантираното качество, а за 70% - свежестта на продуктите. Тези резултати съвпадат със силните страни на BILLA и са силно застъпени в политиката на компанията. Най-скорошната активност, инициирана от BILLA България в тази посока, е под надслов „Прясно и безопасно – с грижа за всички нас“. Тя обхваща секторите за пазаруване: Плодове и зеленчуци, BILLA Пекарна, Витрина Деликатеси, Топла витрина. В основата й стоят основните мерки, които веригата предприема, за да подсигури безопасно и сигурно пазаруване на своите клиенти.
BILLA отговаря на потребителското търсене на промоции (59%) с лансирането на своята обновена програма за лоялност, която стартира преди месец – BILLA Card. Тя предлага редица предимства, обвързани с достъпни цени, в магазините на веригата в цялата страна. От началото на кризата, съществена актуалност придобива комуникацията на търговците на дребно за мерките за безопасност, които предприемат (45%), а все по-често потребителите готвят у дома и ползват социалните мрежи.
Задачата, пред която резултатите от проучването изправят търговските вериги, е увеличаване на броя на работещите каси в магазините и намаляване на времето, прекарано в чакане на опашка за плащане.
Tweet |
|