АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Хлебопекарни, кафемашини и роботи най-търсени
Извънредното положение в страната, обявено на 13-ти март, постави началото на една динамична ситуация и в сферата на потребителско поведение. Очаквано, консумацията на потребителите се пренасочи към онлайн покупки. Заедно с това обаче се появиха и нови, нетипични тенденции в потребителските нагласи, нужди и поведение, към които брандовете се налага да се адаптират. В онлайн търговията на техника, проучванията индикират нестандартно завишен интерес към дребна техника за кухнята.
Хлебопекарни, кафемашини и кухненски роботи биват най-купуваните и търсени технически уреди от българския потребител в момента, сочат данните на една от най-големите български вериги за бяла и черна техника “ЗОРА”. Подобен тип анализи могат да служат за индикация, че българският потребител тенденциозно се насочва към домашно приготвяне, с цел да замени честите посещения до магазина. Друга категория, която бележи значими завишени продажби по време на COVID-19 са уредите за лична грижа - машинки за подстригване, епилатори, както и IT техника и аксесоари необходими за дигитално обучение и работа – лаптопи, принтери, рутери, уебкамери, мишки. Наблюдава се повишено търсене и при пречиствателите на въздух.
В сферата на забавлението, потребителите се насочват към игрови конзоли, аудио техника и смарт телевизори, което върви ръка за ръка с повишената консумация на видео и аудио стрийминг. Най - сериозен спад отчита търсенето на смартфони. За сметка на ограничения трафик по магазините се проявява нова линия на поведение на стандартния потребител – повишена информираност и проучване преди покупка.
Tweet |
|