АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
ЧЕЗ & Енерго-Про за отчитане на електромери
"ЧЕЗ Разпределение България" ще отчита електромерите на
своите клиенти в Западна България и през почивните дни на новата
година - на 2, 3 и 4 януари, за да спази изискването срокът на
отчитане да не надвишава 31 дни, съобщиха от компанията. За
целта са ангажирани 594 служители.
От дружеството призовават клиентите да осигурят достъп до
средствата за търговско измерване. В противен случай фактурата
за ток ще бъде формирана на база но потреблението през
аналогичен предходен период, съгласно Общите условия.
Битовите и малките стопански клиенти на дружеството, до
чиито електромери няма достъп без тяхното присъствие на място и
попадат в този период на отчитане, имат възможност да отчетат
сами показанията на електромерите си. Те могат да декларират
показанията на денонощната информационна линия 0700 10 010, по
електронната поща на адрес zaklienta@cez.bg, на факс /02/ 8959
667 или в Центровете за обслужване на клиенти.
Енерго-Про спазва стриктно нормативните изисквания за
отчетен период на потреблението на електроенергия не по-дълъг от
31 дни. Това съобщават от компанията във връзка с медийни
публикации.
Потреблението на 99,49 на сто от клиентите на компанията за
ноември е било отчетено до 31-ия ден, което отговаря на
нормативните изисквания. Има единични случаи на клиенти, които
не са осигурили достъп до електромера на имота, и поради тази
причина имат друг отчетен период, се уточнява в съобщението.
Отбелязва се, че публикуваното в медиите число - 2,028 на
сто, отразява процента неотчетени потребители един ден преди
изтичането на крайния срок.
Ако клиент на компанията има въпроси за периода на отчет,
може да посети най-близкия център за обслужване на клиенти или
да се обади на тел. 0700 161 61, за да получи детайлна
информация, се посочва в съобщението.
Tweet |
|