EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

ЧЕЗ създава потребителски съвет

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

ЧЕЗ създава потребителски съвет

mail07:20 | 09.04.2013прегледи 401 коментарикоментари 0


ЧЕЗ подготвя създаването на Потребителски съвет в продължение на своята политика за подобряване на комуникацията с клиентите и гарантиране на независима оценка и координация при защитата на техните интереси, съобщиха от компанията. В него ще участват представители на компанията, на неправителствени организации и експерти.
„Смятам, че със създаването на Потребителски съвет ще можем да отговорим в максимална степен на потребностите на нашите клиенти и ще защитим техните права”, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
Потребителският съвет ще консултира компаниите на ЧЕЗ в България с цел провеждане на по-ефективна потребителска политика, ще дава становища и ще прави предложения за подобряване на обслужването.
Съветът ще бъде независим орган по отношение на търговските дружества "ЧЕЗ Разпределение България" АД и "ЧЕЗ Електро България" АД. Той ще бъде на пряко подчинение на регионалния мениджър на ЧЕЗ за България и ще работи в тясно сътрудничество с енергийния омбудсман и с потребителските организации в България.

С цел да подобри обслужването и да повиши доверието на клиентите си на 11 март ЧЕЗ създаде първата в България институция енергиен омбудсман. На позицията бе назначен Радослав Димитров, чиято дългогодишна кариера в енергетиката е свързана предимно с обслужването на клиентите. Основната функция на омбудсмана е да проверява всеки казус, в който потребителите са останали недоволни от решенията, взети от компаниите на ЧЕЗ в България.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1850