АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
ЧЕЗ:Ръст на безкасовото плащане
Над 140 хил. клиенти средно месечно плащат сметката си за електроенергия към ЧЕЗ по безкасов път, отбелязва статистиката на компанията за периода ноември 2009 – октомври 2010 г. Това е ръст от над 10% в сравнение със средномесечния брой транзакции за предходната една година. Общо за периода ноември 2008 – октомври 2009 г. са регистрирани 1 517 000 транзакции, а за ноември 2009 – октомври 2010 г. – 1 690 000. Като част от концепцията за модернизиране на услугите и общуването с потребителите ЧЕЗ предлага на своите клиенти 12 начина за безкасово плащане на месечната сметка за електроенергия. Най-предпочитаният от тях е през системата ePay.bg, като през октомври, когато е пикът на регистрираните транзакции за тази година (156 464), този канал за безкасово погасяване на задълженията е бил избран от близо половината от клиентите на ЧЕЗ, платили сметката си по електронен път.
„Безкасовите плащания са удобен, бърз и сигурен начин за плащане на месечните сметки за електроенергия и ние се радваме, че все повече наши клиенти се възползват от него. Вярваме, че електронната фактура, която планираме да въведем като част от платформата ни за индиректно обслужване догодина, също ще бъде посрещната с подобаващ интерес”, каза Зорница Йорданова, директор дирекция „Маркетинг и подпомагане на продажбите” в „ЧЕЗ Електро България” АД.
От 1 ноември, за да осигури по-голямо удобство за потребителите, компанията оптимизира и дизайна на корпоративните си сайтове www.cez.bg и www.cez-rp.bg, като доразви платформата за проверка на месечната сметка и разработи по-висока защита на личните данни на клиентите на www.cez.bg („За Клиента” => „Проверка на сметка”) . Благодарение на направените подобрения потребителите могат да проследяват историята на месечните си фактури, а платените и неплатените сметки се различават и чрез цветова сигнализация.
Tweet |
|