EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Четири пъти ръст на жалбите срещу мобилните оператори

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Четири пъти ръст на жалбите срещу мобилните оператори

mail10:30 | 17.01.2011прегледи 1199 коментарикоментари 6


Четири-пет пъти са нараснали жалбите на потребители от мобилните оператори спрямо 2009 година. Това каза за агенция „Фокус” Богомил Николов, директор на „Активни потребители”.
На първо място потребителите се жалват от автоматичното подновяване на срочните договори. Много е трудно човек да следи и са се ориентира, кога ще му се поднови договорът. Много хора, които искат да си променят тарифата или да си сменят договора, се оказва, че не са улучили момента. Това до голяма степен пречи и на преносимостта на номерата. Оказва се, че не може да го направите свободно по всяко време, а само в даден промеждутък, обясни той.
Сигнали са получени и за практическа невъзможност и големи забавяния на прехвърлянето на номер, след като се подаде заявление.
Много оплаквания има от възрастни хора, че са подвеждани с различни бонуси. Те подписват договор, но по-късно осъзнават или техните близки и познати като прочетат малките букви, става ясно, че са били подведени. При ползването на интернет често се рекламират големи скорости, които обаче не са постижими в част от страната, посочи той.
По думите му - потребителят е в много слаба позиция и не може да въздейства и влияе на тези практики. Един от проблемите е много трудният контакт със самите оператори.
Потребител, който иска да подаде жалба, може да се свърже с кол-център и всеки път попада на различен човек. Затова е много важно да има контакти на звеното, което отговаря за жалбите на потребителите.
Естествена бариера пред воденето на такива съдебни дела представляват разходите за това.
Най-добрият случай е самите компании да са много по-отворени към хората, които се жалват, каза Николов.


 
Коментари
 
nemesis - 20-01-2011 г. 19:17:00

Давали ли сте си сметка за това как ни мамят мобилните оператори.Няма един читав измежду тях,няма един план, с който като клиент да се почувстваш,че наистина е помислено за твоето удобство,че ти като клиент можеш да бъдеш спокоен в доверието си към мобилния оператор.А какво се получава - надписване на сметки,двойно таксуване на разговори и въобще една глобална лъжа.Целта на оператора е не ти да си свършиш нормално работата ползвайки услугата му,а по какъв начин да те обере"безболезнено",по еврейски.Конкуренция между операторите няма!!!Това показва реалността.Естествено, че те ще се опитват да ни замажат очите като показват една лъжлива и фалшива конкуренция по между си,но тя не е нищо ново под слънцето - просто лъжа и измама.Погледнато реално разлики в цените на разговорите помежду им няма или ако има, то те се компенсират от трикове.Липсата на конкуренция помежду им на мен ми говори,че нашите всички оператори се "държат" от една и съща организация или личност.Всички ни

nemesis - 20-01-2011 г. 19:18:13

Всички ние участваме в една огромна лъжа,от която печелят само "ТЕ",присмиват се на нашето овчедушие и използват масовата простотия и невежество,за да ни обират.С удоволствие лично бих ги изправил до стената!Без жалост!Защото помислете - ако нямате възможност да си платите сметката,ще има ли жалост към вас???НЕ НЯМА ДА ИМА!!!Въобще за какви се мислят тея,къде се намират.Това нещо трябва да бъде спряно!!!Лъжата трябва да се изобличи и унищожи!!! Ето например аз в кой от триковете им участвам.Става въпрос за VIVACOM.Значи така - 10 лв месечна такса,по 30 мин. към останалите 2 оператора.Ще кажеш супер:)))Е да ,ама опитай,но всъщност не опитвай,защото ето какво се получава в крайна сметка.Например съм изговорил 3 лв. разговори,които са надвишили лимита.Към тях прибавяме месечната такса и става 13лв.Към това прибавяме ДДС и става 15,60.Та значи при 3 лв.реално изговорена сума(считано по обявената от оператора тарифа,например 32ст/мин), в крайна сметка ти трябва да им заплат

nemesis - 20-01-2011 г. 19:20:07

в крайна сметка ти трябва да им заплатиш 15,60.Това е при 3лв., не ми се помисля ако започнем с изговорена реална сума 20, 30, 50 лв.Става мазало и всичко на твой гръб.И нека помислим върху още едно нещо -получава се така,че обявената например цена на минута от оператора 32 ст.,в крайна сметка всъщност съвсем не е 32ст.,а накрая,след като отидеш да си платиш сметката и като извадиш сумичката от портфейла си,излиза че цената на минута разговор ти е била 1,60 лв(с 500% отгоре над обявената).Ха честито!Ако неможеш да платиш жалост няма да има.

nemesis - 20-01-2011 г. 19:20:55

Нека сега помислим,какво прави така,че вместо 3лв, трябва да платиш 15.(което е 5 пъти повече, 500% отгоре) Да вземем ДДС-то,както всички знаем това е държавен данък(отново измислен от евреите).Това е първия стълб на обирджийството.

nemesis - 20-01-2011 г. 19:21:19

Нека погледнем месечната такса,която дължа на оператора,за това че съм ползвал услугата му и за това,че съм негов клиент ,а не клиент на друг оператор.Значи какво се получава - аз "простолюдието" трябва да си платя на "всевишния оператор",за това че съм негов клиет,за това,че той от мен печели,че къде го има това бе,къде дават така.Това е все едно,да помоля някой да отиде до магазина да ми купи кило мръвка,и като се върне да ми го донесе,да искам да ми го плати.Пълен абсурд!!!Ето в такива трикове участваме всички ние,в една огромна глобална лъжа!!!

 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2044