EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Ще се рекламират видовете туризъм

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Ще се рекламират видовете туризъм

mail09:10 | 06.11.2020прегледи 653 коментарикоментари 0


Основен фокус в Годишната програма за национална туристическа реклама за 2021 ще са специализираните видове туризъм. Тя ще има за цел да позиционира България като сигурна, спокойна и безопасна дестинация, предлагаща разнообразни възможности за туризъм през четирите сезона на годината. Акцентът ще бъде към продуктите, свързани с близост до природата, здравословен начин на живот, култура, вино и кухня, традиции и автентичност. Това заяви вицепремиерът и министър на туризма Марияна Николова по време на онлайн заседание на Национален съвет по туризъм, съобщиха от пресцентъра на МТ.

"Въпреки предизвикателствата, пред които всички сме изправени, Министерство на туризма полага много усилия и реализира редица рекламни дейности. Активната и целенасочена рекламна политика, която започнахме ще продължи и през 2021 г.", посочи министър Николова. И уточни, че планираните дейности биха могли да претърпят развитие и актуализация в зависимост от развитието на пандемията с COVID-19, както и спрямо коментарите и предложенията на членовете на съвета.

Очаква се в двуседмичен срок представителите на бизнеса да изпратят своите мнения и идеи, като те ще влязат като приложение в актуализиран вариант на програмата, който ще публикуваме на институционалния сайт на министерството и ще отпечатаме като издание.

Основните цели в годишната програма са налагане на положителен имидж на България като безопасна, сигурна и спокойна дестинация и развитие и задълбочаване на сътрудничеството с българския туристически бизнес, браншовите асоциации и организации, общински администрации, медии и други ангажирани със сектора страни, посочи вицепремиерът. По думите ѝ в стратегията е заложено реализиране на промоционални кампании и позициониране на специализирани видове туризъм, които могат да се практикуват през четирите сезона на годината. В документа е предвидено използването на оптимален микс от маркетингови инструменти и комуникационни канали, съобразени със съвременните тенденции, а планираните комуникационни канали и формати са съобразени с динамиката на медийния пазар, съобразявайки се с тенденциите, уточни още министър Николова.

Вицепремиерът посочи още, че по отношение на идващия зимен сезон също са заложени нови, допълнителни маркетингови инициативи. Тя уточни, че мотото, което е избрано за насърчаване на пътуванията в зимните курорти е съобразено с промяната в търсенето на туристите, причинено от разпространението на Ковид-19. Предвиждаме да включим и външна реклама за зимния сезон, както и маркетингови активности в съседни страни, които са водещи пазари за зимния ни туризъм, информира министърът. Тя подчерта, че е от ключово значение границите със страните от Балканите да останат отворени и в тази посока ще се работи последователно и активно и на високо дипломатическо ниво.

Представителите на бранша посочиха, че е много важно каква и как се поднася информацията за епидемичната обстановка в страната, която пряко влияе на работата в сектора. Те подчертаха, че ключово е да се запази стриктното спазване на указанията за работа и въведените мерки, както и до момента и това е, че страната е сигурна и безопасна дестинация да е основното послание, което се изпраща към туристите. Участниците посочиха още, че е важно и регулярно да се дава актуална информация на дипломатическите мисии, за да може те чрез нея да гарантират данните за техните граждани.

Не трябва да се спира комуникацията с пазарите и да се разчита на записвания в последния момент, коментира Сийка Кацарова, председател на Българския съюз по балнеология и СПА туризъм. Според нея сега е моментът за ребрандиране на дестинацията. Радвам се, че във фокуса е здравният туризъм, защото той дава възможност за работа във всяко населено място в страната, коментира още тя.

Мартин Захариев, зам.-председател на УС на Националния борд по туризъм,  коментира, че сега браншът има нужда от нов икономически анализ на мерки, с които той се подпомага, и позициониране във втората вълна на Ковид-19. Според него е добре да се помисли за по-целенасочени действия за развитие на дигиталната трансформация.

Препоръките на Байко Байков, зам.-председател на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти, са за промяна и по-активно използване на социалните медии и различните мобилни формати. По думите му би било добре да се работи по-активно за включване в големите международни изложения през следващата година, дори и те да са само онлайн.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg