АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Японките купуват крем за лице от $ 1300
Основните компании производители на козметика в Япония залагат, че техните клиентки са готови да плащат значителна сума за своите подмладяващи кремове. Затова и трите водещи производители се насочват към луксозни стоки, предаде Reuters.
Shiseido Co Ltd, Kao Corp and Kose Corp, които са най-известните козметични компании в Япония, пуснаха кремове против бръчки на стойност 120 000 йени или $ 1 316. Това стана от август 2008 г. насам и въпреки развиващата се криза, компаниите смятат, че се търсят висококачествени и по-скъпи продукти.
В момента и трите компании са насочени към луксозни стоки, а не към средно ценовия сегмент, както беше досега.
Изненадани сме от добрите продажби на крема, както и на други продукти с цена над 5 000 йени, заявяват от Kao Corp. Всъщност жените на възраст над 40 години се оказват устойчиви на рецесията, що се отнася до козметиката. За разлика от САЩ и Европа, където само определена класа жени си позволяват по-скъпи кремове, в Япония не е така. Обикновените жени над 40 г. са основната таргет група за крема. Те искат хубава кожа на лицето и около очите и се грижат за нея напук на кризата, смятат от Shiseido Co. Жените са готови да спестят от други продукти, но не и от козметика.
За периода от 2004 до 2007 г. козметичната индустрия бележи ръст от 24% при продукти над 20 000 йени. Причината е, че нараства броят на жените, които печелят по 10 до 20 млн. йени. Именно демографските промени са причина и за промяна на фокуса на козметичните компании към луксозни стоки.
Tweet |
|