АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Японски компании залагат на електрическите автомобили
Нов хибриден модел пуска на пазара японският автомобилостроителен гигант Toyota Motor Corp., съобщава AP. Новият модел Sai ще бъде по- скъп и по- голям в сравнение с популярния Prius.
Sai ще се предлага само на японския пазар - от 7 декември – като заложените цели от компанията са за реализиране на над 3000 продажби месечно.
Планове за продажбите в световен мащаб все още няма, съобщават от компанията.
Корпоративната стратегия на Nissan също е обвързана с по- активното производство на електрическите автомобили. Веднъж добили популярност, тези автомобили няма да бъдат по- скъпи от обикновените, заяви главният изпълнителен директор на компанията Карлос Госн, цитиран от AP.
Според Госн правителствените стимули и данъчните облекчения в света са допринесли за подсилването на продажбите на електрически автомобили, но подобни мерки няма да имат такова значение след няколко години, когато производството достигне стабилно равнище.
До 2020 г. електрическите автомобили вероятно ще заемат 10 на сто от автомобилния пазар, прогнозира ръководителят японския гигант. Ключът за широкото им разпространение е технологията на батериите, по която Nissan работи от 20 години, допълни Госн.
Tweet |
|