EUR 1.9558
USD 1.7689
CHF 2.0791
GBP 2.3014
CNY 2.4291
you tube
mobile version

„Брей!“ е най-бързо развиващата се собствена марка храни

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

„Брей!“ е най-бързо развиващата се собствена марка храни

mail16:27 | 14.04.2025прегледи 65 коментарикоментари 0


Специално брашно за козунаци „Брей!“ е 150-ият артикул от
асортимента на българската собствена марка на Kaufland България. Продуктът беше
представен от екипа на компанията навръх 5-ия рожден ден на бранда „Брей!“ и дни
преди великденските празници. 

От старта си марката е реализирала оборот
за близо 100 млн. лв. като за 5 години е удвоен броят на българските производители и
доставчици, които осигуряват продукцията. 55 са българските компании, които
осигуряват 150-те продукта от асортимента на „Брей!“ към момента.

Богатият асортимент на марката включва артикули, които са от почти всички
продуктови категории – плодове и зеленчуци, месо, колбаси, млечни храни, яйца, хляб,
консервирани храни, плодови напитки, вино и захарни изделия. 

Затова и 2/3 от
българските потребители заявяват, че портфолиото съдържа всички търсени от тях
типове артикули. Вътрешно проучване на компанията показва, че 80% от клиентите са напълно доволни от продуктите „Брей!“, а 72% посочват, че именно
разнообразието и родният вкус са това, което ги кара да избират марката. От скоро на
пазара под марката „Брей!“ Kaufland предлага още 4 продукта - сокове и нектари
„Брей!“. Соковете от собствента марка са в разфасовка от 1 литър и с 4 вкуса – ябълка,
праскова, кайсия и домат.

„Kaufland отчита повишен интерес на българските потребители към родна продукция,
затова през 2025 година планира да увеличи асортимента на „Брей!“ с още 17 нови
стоки. Само за 2024 г. ритейлърът отчита ръст от близо 20%, което прави „Брей!“ най-
бързо развиващата се собствена марка на пазара.“, сподели Теодора Арапоглу,
директор „Маркетинг“ в Kaufland България.

Гаранции за качество
За да се гарантира високото качество на „Брей!“, всички продукти от
марката преминават многостепенен контрол на качеството.

В селекцията за плодовете и зеленчуците Kaufland залагат само на
най-познатите и предпочитани сортове, отглеждани при повишени условия за качество
- от произхода на семената, почвата, напояването, логистиката. В допълнение на това
тяхното качеството е стриктно контролирано и чрез международните сертификати
GLOBAL G.A.P и GRASP, които притежават 100% от производителите им. Плодовете и
зеленчуците преминават включително анализи и за над 700 пестицида.
Месните продукти „Брей!“ са с 4-степенен контрол на качеството и притежават
международния сертифакт за качество TÜV NORD.
 

Най-търсените продукти „Брей!“
Сред най-търсените продукти „Брей!“ в категорията „Месни и млечни“ са кюфтета и
кебапчета, кисело мляко, яйца и сирене. В категорията „Пакетирани храни“ водачите са
лютеница, хляб и мед. От плодовете „Брей!“ на най-голям интерес се радват ягоди,
малини и червена ябълка, а при зеленчуците - връзка зелен лук, магданоз и къдрава
маруля.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2778