АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
„Загорка” смени рекламната си агенция
Българският бирен бранд „Загорка“ възложи рекламното обслужване на марката на рекламна агенция Nitram в търсене на нов подход и нова комуникационна кампания, различни от правените до момента.
Новата кампания „Доброто тук“, зад която стои Nitram, показва стремежът и тенденцията на „Загорка“ да се обърне към българското. Едновременно с това марката изтъква българските пивоварни традиции, използвайки 100% малц родно производство. Любителите на “Загорка“ ще й се наслаждават в бутилка с нова форма и с лого на български език, наподобяващо един от първите графични знаци на бранда, но с нов, съвременен щрих.
В продължение на 4 години, креативен партньор на „Загорка“ бе Saatchi & Saatchi, на чиито усилия се дължат последните постижения на бранда, както и наградата златно Effie за кампанията на Загорка Ретро.
Николай Тинков, старши бранд Мениджър „ЗАГОРКА“ АД: „Работата ни със Saatchi & Saatchi беше едно пътуване, което извървяхме заедно. Благодарен съм на екипа на агенцията за грижата към марката.
Tweet |
|