EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

„Загорка” смени рекламната си агенция

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

„Загорка” смени рекламната си агенция

mail14:34 | 05.04.2018прегледи 4873 коментарикоментари 0


Българският бирен бранд „Загорка“ възложи рекламното обслужване на марката на рекламна агенция Nitram в търсене на нов подход и нова комуникационна кампания, различни от правените до момента.

Новата кампания „Доброто тук“, зад която стои Nitram, показва стремежът и тенденцията на „Загорка“ да се обърне към българското. Едновременно с това марката изтъква българските пивоварни традиции, използвайки 100% малц родно производство. Любителите на “Загорка“ ще й се наслаждават в бутилка с нова форма и с лого на български език, наподобяващо един от първите графични знаци на бранда, но с нов, съвременен щрих.

В продължение на 4 години, креативен партньор на „Загорка“ бе Saatchi & Saatchi, на чиито усилия се дължат последните постижения на бранда, както и наградата златно Effie за кампанията на Загорка Ретро.

Николай Тинков, старши бранд Мениджър „ЗАГОРКА“ АД: „Работата ни със Saatchi & Saatchi беше едно пътуване, което извървяхме заедно. Благодарен съм на екипа на агенцията за грижата към марката.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg