АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
„Идеал Стандарт – Видима” АД снабдява БГ хотели
Компанията „Идеал Стандарт – Видима” АД е предпочитан партньор за санитарно оборудване на хотелски обекти в България, показва национално количествено изследване сред хотели, проведено през септември 2011г. от агенция „Ноема”, по поръчка на фирмата.
Според резултатите от изследването познаваемостта и имиджът на марките Vidima и Ideal Standard изпреварват всички останали марки, предлагащи обзавеждане за баня в България (с общо над 60%). Водещи фактори при избор на оборудване за баня в хотелите са на първо място качеството на продуктите (85%), а след това цената (66%). Важни за хотелиерите са и дизайна (23%) и гаранцията (20%), а на пето място се подрежда имиджа на компанията производител (8%).
Резултатите очертават тенденция сред мнозинството от хотелите да не инвестират в подмяна на оборудването за баня през следващата една година – над 73%. Главната причина да не се мисли за подмяна, посочена от хотелиерите, са липсата на необходимост (42%) и доброто състояние на баните (16%). На следващо място се нареждат ниските приходи и липсата на средства за инвестиции (15%). Едва 2% от анкетираните са посочили кризата като фактор, непозволяващ планирането на инвестиции в подмяна на оборудване за баня през следващата година.
Проучването сред хотелиерите показва, че 71% от тях са запознати с продуктите, които спестяват ресурси, вода и енергия, а 54% от тях твърдят, че се стремят да подбират доставчици на „еко” продукти. Твърди привърженици на „зелената вълна” са около 30% от включените в изследването обекти. Стремежът към екологичност е характерен в най-голяма степен за хотелите, попадащи във високите категории, основно летни по Черноморието и в най-малка – за бизнес хотелите.
Изследването е проведено на база предварително изготвена квота от 300 хотела в цялата страна – както в градове, така и в курорти. Квотата е формирана по брой звезди и тип на хотела, като включва хотели 3, 4 и 5 звезди от тип бизнес, летни ваканционни и друг тип хотели (ваканционни хотели в зимни и балнеоложки курорти, СПА хотели и други). Изследването е извършено в периода 15 – 21 септември 2011година.
Tweet |
|