АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
„Каменица” и Нappy" с нов договор
„Каменица” АД и Happy Bar & Grill сключиха договор за стратегическо партньорство. Двете компании обединяват бизнес усилията си и ноу-хау. В рамките на партньорството клиентите на Happy Bar & Grill в цялата страна ще имат възможност да консумират най-добрите марки от портфолиото на „Каменица”, както местни, така и лицензионни, и да се възползват от атрактивни промоции, които двете партниращи си компании ще организират за тях. Част от менюто на Happy Bar & Grill ще бъдат както марката флагман Kamenitza и нейни подбрандове, така и марки на най-популярните световни пивоварни школи – белгийската и чешката. Клиентите на Happy Bar & Grill ще имат възможност да добавят към менюто си брандове с вековна традиция като Пражка бира ) 1 в света Staropramen, прочутите белгийски премиални марки като Stella Artois, наричана неслучайно ”течното белгийско злато”, тадиционната белгийска бира с близо 800 годишна история Leffe, автентичното пшенично белгийско пиво Hoegaarden.
В рамките на партньорството ще бъдат организирани и атрактивни промоции. В тази знакова година те ще бъдат обвързани с футбола. Като марка, традиционно обвързана с футбола, която подкрепя българските фенове вече цяло десетилетие, „Каменица” АД ще предложи на клиентите на Happy Bar & Grill в цялата страна незабравими футболни емоции.
Партньорството с верига Happy Bar & Grill е част от политиката на компанията да партнира на водещи компании в различни сектори, което е непрекъсното предизвикателство да се развива и предлага на потребителите висококачествени продукти и иновации. Само през изминалата 2011 г. „Каменица” АД пусна на пазара 4 нови продукта – Kamenitza Нефилтрирано, Kamenitza Kamenitza Fresh Лимон, 6% Тъмно от Kamenitza, Астика Тъмно. Тези иновации затвърдиха имиджа на дружеството като най-иновативната българска пивоварна компания. В подкрепа на това през 2011 г. бяха инвестирани 18 млн. лв., част от вложенията на обща стойност за 68 млн. лв. за последните 4 години. Политиката на инвестиции и иновации допринесе за значимо и трайно нарастване на пазарния дял както на отделни марки, така и на компанията като цяло.
Tweet |
|