EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

„Панелките” вървят по 30-69 хил. евро

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

„Панелките” вървят по 30-69 хил. евро

mail07:20 | 29.10.2015прегледи 3293 коментарикоментари 0


Възраждането на жилищните комплекси е една от основните тенденции, която води след себе си възстановяването на жилищния пазар в София. Най-отчетливо се забелязва това в източните райони на столицата – Младост, Дружба, Дианабад, Слатина. Това сочат наблюденията на строителната компания BLD Homes, на база на активността на сделките в района.

„Ренесансът на тези райони, познати до скоро като „панелни” днес се дължи на друго – коренна промяна на техния облик. Тези райони са притегателна сила поради фактори като добри комуникации, ново качествено строителство, все по-добра инфраструктура и цени, все още по-достъпни спрямо нивата в центъра”, коментира Димитър Савов, изпълнителен директор на компанията.

Вече станахме свидетели на промяната в Младост – от обикновено ж.к. районът се превърна в престижен и изключително предпочитан, а цените му вече са много близки, дори равни на тези в т.нар. престижни столични квартали.

Източните райони имат конкурентно предимство пред останалите и то е в бързото развитие на бизнес зоната. Бизнес паркът в Младост беше началото на новата ера за тези квартали. Изграждането впоследствие на редица офис проекти по протежението на бул. Цариградско шосе също допринесе за постепенната, но устойчива промяна на източната градска част.

Динамичното развитие на Младост започва да „заразява” и Дружба. Началото беше поставено с изграждането на Комплекс Цариградски, а днес вече има метростанции, вериги хранителни магазини, детски площадки, все по-добри училища, обширни зелени площи.

Ккупувачи в Дружба са не само хората, живели до момента в района – хора, решили да купят по-качествено или по-голямо жилище, но да останат в стария си квартал поради видимото му подобряване. Налице е и нова група клиенти и то благодарение именно на близостта на Дружба с развитата бизнес зона на града.

„IT секторът беше основна двигателна сила на пазара на бизнес имоти няколко години, главно поради „консумацията” на офис площи. Днес ръстът на аутсoрсинг индустрията в София дава своето отражение върху жилищния сегмент. Това са млади хора, живели под наем няколко години, които днес решават да инвестират в собствен дом, най-често в близост до местоработата им поради спецификата на своя социален живот, който е тясно свързан с колегите и работното място. Близо 70% от нашите сделки в проекта Домино са именно с такива клиенти”, обяснява още Савов.

zoom_sss


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2044