АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
„Пиринско“ е най-продаваната бира за 2016
По данни на агенция Нилсен България „Пиринско“ е водещата бира по обем продажби на дребно за изминалата година. Марката постигна 16,3% от общия пазар на бира у нас за 12-те месеца на 2016 година и с това се наложи като най-предпочитаното от българите пиво. Ръстът на Пиринско в този период е 23% в обем и 22% в стойност, сравнено с предходната година (2015).
В отговор на потребителското търсене Карлсберг България предлага Пиринско Светло и в нова стъклена опаковка от 330 мл. Бутилката е за еднократна употреба и има за цел да предложи на почитателите на „Пиринско“ още по-голямо разнообразие от разфасовки и ценови точки, адекватни за различни ситуации на потребление.
Малката стъклена бутилка „Пиринско“ е пълно копие на познатата на пазара 500 мл бутилка и осигурява свежест и пивкост до последната капка бира. „Пиринско“ 330 мл е на достъпна за потребителите препоръчителна цена на рафт от 1,05лв., която е едно от най-конкурентните предложения в този сегмент опаковки.
Tweet |
|