АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
„Тайният клиент” и в България - супер технологичен
Преди дни в Истанбул се проведе 11-тата конференция на MSPA Европа (Mystery Shopping Providers Association) – най-авторитетната асоциация за компании, които предлагат услугата „таен клиент”.
Съвсем скоро компаниите в България ще имат възможността да използват съвсем нови концепции и услуги, с чиято помощ ще се позиционират пред конкурентите си в бранша. Всички иновации, които в кратък срок ще бъдат представени на българския пазар, ще се предоставят ексклузивно от Face Off Bulgaria – The Mystery Shopping Company
В събитието участваха 150 специалисти от различни държави. Мотото за 2010 година бе „Изтокът среща Запада”. Основната цел бе да се запознаят участниците с развитието на Mystery Shopping индустрията в различните държави, както и да се насладят на най-новите постижения от софтуерните компании. Двудневната конференция беше наситена с презентации на гост-лектори и клиенти, които представиха напредъка на своите компании след осъществени Mystery shopping програми.
Екипът на Face Off Bulgaria – The Mystery Shopping Company се срещна с големите имена в Mystery Shopping индустрията. „Благодарение на новите услуги и технологии, които ще въведем заедно с чуждестранните ни партньори, ще издигнем услугата "Таен клиент" на едно съвсем ново ниво”, коментира от компанията.
Tweet |
|
Радвам се,че България и тук е част от едно голямо семейство и очаквам с нетърпение новите идеи и приложения у нас.