АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
„Технополис” с услуга за мобилни плащания
Клиентите на „Технополис” вече ще могат да заплащат закупените стоки чрез мобилния си телефон. Това става възможно след като водещата верига за техника се включи в платформата за електронни услуги, изградена от „СЕП България” АД. Първият обект, в който ще се приемат мобилни плащания, е Технополис Младост 4. Там вече са инсталирани специалните безконтактни терминали, които ще осигуряват на потребителите удобство и гарантирана сигурност на операциите.
За да могат да се възползват от технологичната новост, клиентите на „Технополис” трябва да разполагат със СИМ карта с приложение „Мобилен портфейл”, която се предлага безплатно от GLOBUL, основен телекомуникационен партньор по проекта и да регистрират банкова сметка за плащания в ТБ „Алианц Банк България” или Пощенска банка (И Еф Джи Юробанк).
Мобилните плащания са най-модерната и динамично развиващата се електронна финансова услуга. В България тя се предлага от началото на септември в над 45 обекта, когато беше обявен пазарния старт на платежните услуги през мобилен телефон. Те се отличават с удобство, бързина и сигурност и могат да се използват от всеки модел апарат чрез лесно за боравене меню. Сигурността на транзакциите в системата на „СЕП България” АД е гарантирана с личен електронен подпис, записан в телефона и ПИН код.
„Винаги сме се стремяли да предложим максимално богат избор на клиентите си - това важи както за продуктите в магазините ни, така и за допълнителните екстри, каквито са мобилните плащания” коментират от „Технополис”.
„Радваме се, че водеща верига като „Технополис” залага на мобилните плащания и вече е наш партньор. Вярваме, че все повече клиенти ще се възползват от безспорните ползи на електронните услуги. Неслучайно мобилните плащания са гореща тема по света и получиха подкрепата на европейските институции като Европейския платежен съвет”, коментира Венцеслав Петров, изпълнителен директор на „СЕП България” АД.
Tweet |
|