Нора Бешкова поема позицията мениджър „Търговски маркетинг“ на Девин ЕАД. На нея тя ще ръководи и развива присъствието на марките DEVIN, Granini и Red Bull в над 35 000 обекта от търговската мрежа в цялата страна.
Професионалният път на Нора Бешкова в компанията започва от маркетинговия отдел в края на 2015 г. на позицията „Маркетинг анализатор“. През 2017 г. тя е повишена в мениджър „Пазарни проучвания и потребителски нагласи“. Година по-късно, Нора поема нова посока на развитие в отдел „Продажби“ и оглавява търговските функции за Red Bull и Granini на национално ниво. Преди Девин ЕАД, Нора Бешкова натрупва солиден опит в сферата на бързооборотните стоки, като над 3 години е консултант „Пазарни проучвания“ в GfK България.
Нора Бешкова има бакалавърска степен по „Бизнес администрация“ от Американския университет в Благоевград и магистърска степен по „Информационен мениджмънт“ от Тилбурския универститет в Нидерландия.